Graaf Floris V weg 32-90 Hollandsche Rading

Deze woning is verkocht

Comfortabele recreatiewoning met slaapzolder

Aan het middenpad, in het oudste gedeelte van recreatiepark De Egelshoek, staat deze perfect onderhouden woning verscholen in het groen. Officieel een recreatiewoning, maar met zoveel liefde ingericht dat je hier altijd wel wilt zijn.

Zelfs in de winter is het hier prima toeven. De sfeervolle woning met laminaatvloer is namelijk zeer goed geïsoleerd, heeft overal dubbelglas en pvc-kozijnen. Bovendien zorgen twee grote schuifpuien, met elektrische zonneschermen, het hele jaar door voor veel licht én het echte buitengevoel. Dat wordt nog versterkt doordat de woning is omringd door een heerlijke tuin met groene, zomerbloeiende borders en twee royale terrassen. Hier vind je op elk moment van de dag wel een fijne plek, of je nu voor zon of voor schaduw kiest.

Binnen valt de slimme indeling op, met een open keuken waar je toch niet direct inkijkt. Bovendien is alles wat je nodig hebt op de begane grond: een luxe badkamer, een toilet en maar liefst twee slaapkamers. En als hele grote bonus is er boven een riante, mooi afgewerkte slaapzolder met velux dakraam en aan beide zijden een raam met hor. Ook beneden zijn de ramen voorzien van horren.

Al met al is deze comfortabele woning met recht instapklaar. Dat maakt verhuizen wel heel ontspannen. Dozen uitpakken en genieten maar!

De Egelshoek

Het mooie, autoluwe recreatiepark De Egelshoek ligt aan de rand van Het Groene Hart en ’t Gooi. Voor de kleintjes zijn er twee speeltuinen en een peuterbadje. Ook is er een dierenweitje. Grotere kinderen kunnen naar het basketbalveld of een ijsje kopen in het restaurant, waar je ook heerlijk kunt lunchen of dineren. Parkeren is mogelijk op de parkeerplaats vooraan het park.

Als eigenaar van huis en grond ben je lid van de Vereniging van Eigenaren (VvE) en heb je stemrecht op de Algemene Ledenvergadering. De VvE is actief en zorgt via allerlei commissies voor het park, de wegen, onderhoud en afvoer van (huis)vuil.

Hollandsche Rading is een groen lintdorp in bosrijk gebied, waar je - ook met de hond - heerlijk kunt wandelen. Binnendoor ben je zo in Hilversum en de belangrijke uitvalswegen zijn eveneens vlakbij. Bovendien ligt het NS-station met P+R op loopafstand, evenals een paar leuke restaurants. Voor de dagelijkse boodschappen kun je prima terecht in het nabijgelegen Loosdrecht.

Begane grond

Via de voordeur kom je in een gang met rechts de woonkamer met open hoekkeuken (met combi-oven, keramische kookplaat, inbouwkoelkast) en links de royale badkamer met douchecabine, design radiator en wastafelmeubel, een separaat zwevend toilet en twee kleine slaapkamers. Buitenom heb je toegang tot een aangebouwde schuur met aansluitingen voor de wasmachine en -droger, stoppenkast en cv-ketel met onderhoudscontract. Ook de buitenkraan kun je in de schuur afsluiten en aftappen.

Verdieping

Een open trap leidt vanuit de woonkamer naar een riante slaapzolder, die zich over de hele woning uitstrekt. Achter het dakbeschot is veel bergruimte gecreëerd. Ook is er een luik dat toegang geeft aan de vliering boven de aangebouwde schuur.

• prima onderhouden
• op vakantiepark met restaurant en zwembadje
• alle faciliteiten gelijkvloers
• riante slaapzolder en 2 slaapkamers beneden