Graaf Floris V weg 32- 32 Hollandsche Rading

Vraagprijs € 250.000 k.k.

Recreatiewoning met mogelijkheden.

Deze vrijstaande recreatiewoning heeft wel wat aandacht nodig -het liefst van twee rechterhanden- maar dan woon je ook heerlijk vrij op misschien wel de mooiste plek van het park: aan een groot groen veld met speeltuintje.

Het houten chalet zelf is omringd door een zonnige tuin, gevuld met maïs, pompoen, groene planten en hedera tegen de schutting. Binnen beschik je over twee slaapkamers en een bergvide.

De eenvoudige woonkamer met open keuken is voorzien van vier grote ramen (enkelglas) en, tegen het plafond, drie infraroodpanelen die het huis verwarmen. Begint het te vriezen, dan zorgt de grote pelletkachel in een mum van tijd voor een behaaglijke warmte. De keuken en badkamer voldoen, maar kunnen een opknapbeurt gebruiken, evenals het houtwerk binnen en buiten.

Voor wie de kriebels krijgt van het woord ‘instapklaar’ en liever alles zelf aanpakt, is dit een ideale woning om eigen te maken en (bijna) het hele jaar rond te verblijven.

De Egelshoek

Het mooie, autoluwe recreatiepark De Egelshoek ligt aan de rand van Het Groene Hart en ’t Gooi. Voor de kleintjes zijn er twee speeltuinen en een peuterbadje. Ook is er een dierenweitje. Grotere kinderen kunnen naar het basketbalveld of een ijsje kopen in het restaurant, waar je ook kunt lunchen of dineren. Parkeren is mogelijk vooraan langs de openbare weg, of soms op één van de parkeerplaatsen op het park.

Als eigenaar van huis en grond ben je lid van de Vereniging van Eigenaren (VvE) en heb je stemrecht op de Algemene Ledenvergadering. De VvE is actief en zorgt via allerlei commissies voor het park, de wegen en onderhoud.

Hollandsche Rading is een groen lintdorp in bosrijk gebied, waar je - ook met de hond - heerlijk kunt wandelen. Binnendoor ben je zo in Hilversum en de belangrijke uitvalswegen zijn eveneens vlakbij. Bovendien ligt het NS-station met P+R op loopafstand, evenals een paar leuke restaurants. Voor de dagelijkse boodschappen kun je prima terecht in het nabijgelegen Loosdrecht.

Begane grond

Entree met meterkast en aansluitingen voor de wasmachine en droger. Via een deur kom je in de u-vormige keuken met inductiekookplaat en afwasmachine. De keuken met hoog plafond (deel zonder vide) staat in open verbinding met de woonkamer met pelletkachel en infraroodpanelen. Vanuit de woonkamer kom je in de gang met deuren naar de badkamer (wc, douche, wastafel) en twee slaapkamers. In het plafond zit een luik met een vlizotrap naar een bergvide. Op de vide staat een boiler.

• ligging: op vakantiepark, aan groene (speel)weide
• onderhoud is nodig
• 2 slaapkamers
• besloten tuin met uitzicht aan voorzijde
• vlakbij bossen, plassen, uitvalswegen en station
• op de grens tussen Noord-Holland en Utrecht

Loop gerust eens rond over het park om te kijken naar de mogelijkheden om hier te recreëren.

Er zijn wat klussen nodig aan deze woning, daar is de eigenaar al mee bezig of u kunt de offerte inzien.

Bouwperiode
vanaf 1991 t/m 2000